6 Februari 2009

Idag sov vi till sju. Leo somnade precis för en liten stund sen. Så då passar jag på att sätta mig här en liten stund.

På Söndag har jag och Fredrik varit tillsammans i 20 månader =) Snart 2 år.. Vi firar 2 år 5 dagar innan Leos 1 års dag. Om 1 vecka blir Leo 8 månader. Kan inte fatta att tiden går så fort.. Vart tog min lilla bebis vägen? Nu har han börjat klättra mer och mer. Han har även börjat testa hur länge han kan stå utan att hålla i sig. Men när man säger att han ska komma så sätter han sig ner och kryper =) Så han vågar inte testa gå ett steg, Men han går jätte bra när man håller honom i handen. Så snart springer väl mammas lillfis.

Idag vet jag inte vad som händer. Hoppas mitt paket från jotex kommer idag... Ska även skicka iväg ett mess till Sara och se vad dom ska göra idag. Hon skulle ju vara ledig idag så om dom inte ska göra något så kanske hon och Adam vill komma ut och fika..

Nu ska jag plocka upp lite efter Leo. Han river verkligen ut allt..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0