6 Februari 2009 - Posten = puckon

Ja det är vad dom är. Jag gick in på jotex för att kolla hur det går med mitt paket. Och fortfarande står det levererad. Det gjorde det redan i Onsdags. Men så kan man följa paketet. Så man ser vart det är. Och det kom in till Rottne igår. Men fortfarande har jag inte fått någon avi. Så jag ringde till posten. Och dom sa bara att den nog va borta då.. Förbannade nötter. Vadå borta frågade jag? Ja du vet vi kan också glömma och tappa bort saker. Då blev en redan uppretad Tina ännu mer arg. Så nu ska jag ringa till jotex och se om dom kan hjälpa mig på nåt sätt. Jag betalade ju faktiskt extra för att man skulle få det inom 48 timmar. Och jag beställde i Måndags. Det har gått lite mer än 48 timmar. Nästa gång jag beställer något ska jag ta sms-avi. Så man slipper ha med den där förbannade posten att göra. Jävla idioter.. Gaaah. Är så irreterad just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0