6 Februari 2009 - Mat

Ja nu har jag precis ätit lite middag. Det va gott. Leo somnade för 40 minuter sedan. När han vaknar ska han få middag. Vet inte vad jag ska ge han idag. Lite korv och potatis kanske? Ikväll ska vi göra köttfärspaj. Men jag har slarvat bort mitt recept =( Så om någon har ett gott recept på köttfärspaj får ni gärna skicka det!

Ringde till jotex också. 1-0 till mig =) Jag fick rätt. Paketet har legat på posten sen i onsdags. Men nu fick jag en kod av honom jag pratade med så jag kan gå ner och hämta det utan avi. Och som sagt nästa gång blir det sms-svi. Går ju inte lite på posten längre. Förbannade nötter!

Så nu är jag glad igen. För då har jag något att göra i helgen. Sy gardiner =) Jag älskar verkligen att sy. Mitt VG i syslöjd kanske inte är så konstigt. Synd bara att man inte skötte sig och gick på lektionerna oftare då hade jag fått ett MVG. Haha. Jag MVG? Låter konstigt. Konstigt att jag fick 2 VG till och med. Va ju inte direkt den som skötte mig i skolan. Något man ångrar lite idag. Men men nu är det för sent. Fast jag är sugen på att plugga. Men då måste jag flytta till Göteborg. Och det vill jag inte! Så det får gå utan!

Nähe nu ska jag snoka runt lite bland andras bloggar och sen sätta på tvn en stund..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ärligt talat så svälte jag mig själv ner i vikt då jag gick ner 10-12 kg... Åt typ en gång om dagen och de va skit lite så rekommenderar dig inte att göra det.



Om du vill gå ner i vikt ska du göra av med mer energi än du stoppar i, alltså du måste ligga minus hela tiden. Hur mkt väger du idag? Du kanske har svårt för att gå ner i vikt för du ligger på din idealvikt?

2009-02-06 @ 14:11:15
URL: http://messydiary.blogg.se/
Postat av: Sandra

kan du skriva vad du äter ungefär på en dag?

2009-02-06 @ 15:18:57
URL: http://messydiary.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad konstigt du äter inte spec mkt =/

2009-02-06 @ 16:01:13
URL: http://messydiary.blogg.se/
Postat av: Jannica

Ja lektionerna skippade man ju rätt ofta=P ångrar man idag. Kram

2009-02-06 @ 19:48:56
URL: http://jaanniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0