6 Februari 2009 - Godnatt

Vi gjorde tacopaj till middag idag =) Gjorde två så vi ska ta med en till Omersberga imorgon. Så slipper Mia laga mat jämt.. Vi har även tittat på två filmer och myst hela familjen. Älskar fredags kvällar. Mat, film & mys!

Får se om det bli något vindrickande imorgon. Dom som skulle hit har backat ur =( Någon va sjuk och någon orkade inte och då tyckte den siste att det inte va lönt att bara sitta hon och jag.. Aja får väl dricka själv då =)

Nähe nu ska jag krypa ner jämte min älskade pojkvän och sova. Är skit trött ikväll. Kanske jag skulle smita ut och röka först?

Sov gott kära läsare!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: [19år & 2barnsmamma]

Ja man går ju runt & är livrädd :/ Ja, men "bara" 18dagar för tidigt. Inte bara igentligen kanske, men vissa räknar ju ej det så mkt. Jag tyckte det va lite jobbigt dock eftersom han va så klen när han föddes, han orkade ju ej amma ordentligt så fick ge han ersättning efter varje amning så han skulle bli starkare & nöjd och orka tutta mer!

2009-02-06 @ 22:32:11
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä åka så långt bort vill man ju gärna inte göra. Jodå allt är bara bra här=) Allt fint me er? Kram=)

2009-02-06 @ 22:56:29
URL: http://jaanniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0