5 Februari 2009 - Envis

Ja min son är otroligt envis. Han har varit vaken sen klockan åtta och vägrar att sova. Men han är ju trött. För han är inte glad han bara piper och grinar. Men nu ligger han i sin säng. Kanske han somnar? Hoppas det i alla fall.

Usch jag har så tråkigt. Jag vill ha mitt körkort nu. Då kunde jag åkt till en massa folk. Men nej nu sitter man här instängd i en jävla lägenhet.. Bläää... Har så tråkigt... Funderar på att baka lite. Men det går inte in mer saker i frysen. Fast vi kan ju ta med det ut till Mia & Crister och lägga i deras frysbox. Det har dom sagt att vi får för dom har inte så mycket i den. Men jag kan ju inte baka för att jag har tråkigt.. Kanske skulle rama in lite foton? Fast det tar ju inte så lång tid.

På tal om foton.. Någon som vet någon fotograf i växjö eller i närheten som fotar djur? Tänkte fota Leo och Ozzy tillsammans. Men har försökt hitta någon men det går ingen bra. Men jag får väl leta vidare..

Min älskling börjar bli sjuk. Idag känner jag mig bättre. Men han har jätte ont i hela kroppen. Jävla förkylningar. Är så trött på dom. Men nu har i alla fall Leo fått vara frisk länge =) Säkert 3-4 veckor sedan han va förkyld =)

Fick inte mitt tyg till mina gardiner idag =( Det står på internet att den är levererad. Och det stod det redan igår.. Posten som är sega säkert. Men jag fick brev från Cecilia idag. Så ska sätta mig och svara på det..

Finns två personer som saknas i mitt liv som jag inte pratat med på skit länge. Men vet inte om man ska vara så mogen och lägga all skit bakom sig och försöka få kontakt?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0