4 Februari 2009

Nu som först startade jag datorn.. Mår inte helt hundra. Har ont i huvudet, känns som om jag har feber och mår illa. Vill inte bli sjuk nu. Jag har inte tid med det =)

Leo somnade för en halvtimme sedan. Det behövde han. Han har bara sovit en halvtimme på förmiddagen. Men nu sover han så gott. Fredrik kommer snart hem från jobbet. Då ska vi laga lite mat och mysa i soffan. Meningen va att vi skulle åkt till Mia & Crister idag men dom va inte hemma ikväll så vi ska åka dit en runda imorgon om jag mår bättre. Måste ringa till Sara och se om hon är hemma på Lördag. Kan jag och Leo åka ut til henne och va där medans Fredrik är i skogen eller vad han ska göra.

På lördag kväll drar melodifestivalen igång. Då sitter jag framför tvn =) Ska ringa mina kära kusin och se vad hon ska hitta på i helgen. Kanske har hon tid att leka?

Nästa vecka ska jag åka in och göra ett syntest och skicka in papprena så jag kan boka halkbana, uppkörning och uppskrivning. För nu j*vlar ska jag ha mitt körkort. Fredrik har sagt at jag ska ha det till 1 Maj. Så jag får väl ha det som mål då =)

Nej nu orkar jag inte mer. Nu ska jag gå och vila en stund.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0