3 Februari 2009 - Tänker

Just nu sitter Leo på golvet och leker. Han ska nog sova en stund snart. Själv sitter man här och funderar på vad man ska göra resten av dagen. Sitter även och funderar på vart Sanna har sin hjärna. Inte i huvudet i alla fall. Nej orkar inte prata om henne. Blir bara mer förbannad. 

Funderar på om jag skulle skicka ner lite kort på Leo till pappa. Ja det ska jag. Så nu ska jag göra det.

Just nu saknar jag en person.. Hon fick mig alltid att skratta. Hur jag än mådde fick hon mig alltid att skratta.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: [19år & 2barnsmamma]

Hej. Jo jag har med hört att man ska göra så, men han får näsdroppar från apoteket som funkar ungefär likadant :)

Kram!

2009-02-03 @ 15:32:36
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0