26 Februari 2009

Så nu börjar vi om =)

Orkar inte bry mig om allt. Att jag ens bryr mig om vad som händer i Vislanda? Aja skit samma.

Idag ska jag till bvc vid klockan tio. Se hur stor min tjockis har blivit =) Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag. Ta det lugnt och städa lite! Ska även tvätta. Fy vad tråkigt. Inte så mycket tvätt men lika bra att tvätta det lilla som är!

Imorgon blir det till att åka in till stan och göra synundersökningen och sen handla mat och lite annat. Ska även fixa presenten till mamma =) Sen så kommer dom hit på Söndag! Ska se vad vi ska bjuda på för gott =) Fredrik kanske skulle göra sin goda köttgryta? Vi får se vad det blir.

På lördag ska vi ut till Ormersberga och fira Mia som fyller år. Har inte köpt något till henne heller. Skit svårt att försöka komma på något. Sen på kvällen är det ju melodifestivalen =) Det är ju ett måste! Även om jag inte tyckter om den detta år. Men man måste ju se det i alla fall!

Nu ska jag börja göra oss klara för att gå till bvc.

Nu ska jag även ta bort mitt lösen det bara krånglar! Så kan ju tänka mig att när jag tittar i eftermiddag kommer jag ha 300 arga kommentarer! Tur att man kan ta bort dom och inte bry sig =)

Kommentarer
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Söt son du har! :)

2009-02-26 @ 09:45:56
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Tack! :) Barn nummer två beräknas komma 10 mars, så det är inte alls lång tid kvar nu :)

Hur gammal är han din son?

2009-02-26 @ 11:04:40
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0