25 Februari 2009

Ja igår städade vi en hel del. Men allt blev inte klart så får väl försöka städa klart idag!

Idag ska vi även ut och gå en runda. Har ju inte gått särskilt långt dom här två dagarna man varit sjuk. Men idag ska vi ta en lång promenad. Om det inte regnar vill säga. Ska även gå förbi Folke på G&B och se om dom har 5 eller 7 W lampor till Leos lampa. Fanns inte på Citygross inte heller på Ica här i Rottne. Har dom inte det på G&B så får vi väl åka till en lampaffär.

Idag blir ingen synundersökning. Hon som gör synundersökningarna har fått magsjukan ringde dom och sa. Så kanske får göra den imorgon eller på fredag. Hade passat ganska bra på fredag då vi ändå ska in till stan för att handla mat och grejer till Leo. Men aja det återstår att se.

Igår ringde dom till mig från jobbet jag sökt. Och dom vill att jag ska komma på en arbetsintervju =) Dom ville att jag skulle komma idag klockan fem men jag sa att jag inte kunde. Jag skulle ju ha varit hos optikern idag klockan fem och igår visste jag ju inte att hon va sjuk. Men dom skulle ringa tillbaka idag och ge mig en annan tid =)=) Måste kolla upp vad man får för lön och vilken arbetstiden är innan man tackar ja!

Nu ska jag sätta mig på golvet och busa med min son som är helt vild idag =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0