24 Februari 2009

Idag sov Leo till klockan sju =) Sklnt att han kan sova lite. Han har bara varit vaken 1 gång inatt. Han fick gröt vid lite över sju. Jag diskade och Fredrik roade Leo. Imorgon ska Fredrik gå till jobbet igen. Det ska bli skönt =) Vi blir bara irreterande på varandra när vi går hemma. Man går helt enkelt varandra på nerverna. Och jag är inte bättre än honom !

Idag har vi storstädning. Vi ska:

Plocka undan
Bära ner saker i källaren (KLART)
Vattna blommor
Damma
Vika tvätten (KLART)
Dammsuga
Gå ut med sopor
Gå ut med blöjpåsen
Gå ut med pappersinsamlingen
Svabba
Sätta upp dom få tavlor som är kvar
Städa toan
Diska

Ja lite att göra ha vi. Hinner vi inte med allt idag ska jag fortsätta imorgon. Måste även handla lite. Leo har ingen mat hemma. Så det måste vi fixa. Och ikväll blir det film =)

Nu ska jag städa vidare


Kommentarer
Postat av: Linda

Okej, då är det ju lungt... jo jag tycker det är lite, skulle aldrig kunna lämna matilda eller ebba när dom sover för o gå iväg så..

Skulle aldrig kunna förlåta mig om det hände nått..

Vill hon kalla det personangrepp så få hon göra det..



Ja det vore skitkul, =)

2009-02-25 @ 00:15:27
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0