23 Februari 2009

Jaha. Idag är absolut ingen bra dag.. Varit uppe hela natten och spytt =( Mår verkligen skit och har feber. När mitt började gå över och jag kunde somna vid halv sex idag på morgonen så va det Fredriks tur att spy.. Vi misstänker att det va maten vi åt igår.. Ska aldrig mer äta korv =(

Jag har som sagt fått byta lösen för att jag orkar inte med Nicole. Hon tål ju inte att man rättar henne. Man lämnar inte sin unge på nästan 11 månader för att gå ner till grannen i en halv timme till en timme.. Det kan faktiskt börja brinna och det kan gå snabbt! Men men. Det är ju hennes liv! Men tycker synd om Thilian. Hon fattar ju inte att alla menar väl.. Aja skit i henne blir bara förbannad när jag tänker på henne.

Leo och Fredrik gick precis in och la sig. Funderar på om jag också skulle göra det! Är skit hungrig men vågar inte äta. Mia kommer nog snart hon skulle köra förbi här efter jobbet och ta med sig Ozzy och lämna nypon och blåbärssoppa.Det är vad jag ska leva på idag. Fy fan jag hatar att må illa.

Ska ringa och prata med mamma också. Se vad dom ska göra på Lördag! Fredrik ville åka ut så han också kunde gratta henne. Och så ska hon ju få presenten från mig, Fredrik, Leo och Sanna! Vet bara inte riktigt vad vi ska handla. Men det löser sig nog.

Nu ska jag lägga mig och titta på tv eller ska jag gå in och lägga mig i sängen? Sängen lät mycket mer lockande!

Ha en bra dag mina 12 läsare =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du piggna till snart... Skulle va kul o gå ut o gå någon gång när du är här..

wiktoria,sabina du & jag :) tror vi skulle skratta gott ihop....



2009-02-23 @ 12:56:52
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Mia

aha var det du =) Snällt att jag fick lösenordet så jag kan fortsätta följa din blogg =)

2009-02-23 @ 13:18:39
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0