2 steg

Ja innan har ju Leo bara tagit ett litet steg. Men nyss tog han 2 =) Min stora pojk. Och nu står han vid bordet och försöker nå tagentbordet =) Han åt även lite hemlagad mat innan! Men farmors hjälp gick det ner. Han vill ju inte äta maten vi lagar till honom. Men det lär han sig när ahn börjar på dagis =)

Idag ska vi äta korv stroganoff och ris. Det kanske han tycker om?

På ikea ska jag köpa sådana där petskydd till eluttagen. Våra ska vara barnsäkra (petsäkra kontakter) men det litar jag inte på. Och han vill va och peta i hela tiden. Ska även kolla efter ramar. Men har för mig att dom va rätt dyra på ikea. Så får nog bli maxi. Dom är jätte billiga på sina.

Nu ska jag försöka söva mi son sen ställa mig och laga mat!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0