2 Februari 2009

Idag vaknade Leo vid klockan kvart i sju. Han fick en flaska välling och sen tittade han på rorri racerbil. Vid kvart i åtta gick vi in i sängen igen och sov till kvart i tio =) Så skönt. Då åt vi frukost. Gröt för Leos del och fullkornsfrallor för min del.

Vi kom precis hem har varit ute och gått en runda. Rätt skönt när solen lyser. Blåser lite kallt bara. Ska gå ut en runda till sen tror jag. Måste även plocka undan och städa lite. Mindre roligt! Ikväll ska jag tvätta vid klockan sju. Får väl bli en film ikväll också. Mitt program som jag följer "the secret life of the american teenager" går ju inte ikväll. Dom har satt "24" hela kvällen istället... Skit också!

Fredrik kommer hem lite senare idag. Han ska vara hos tandläkaren vid kvart i fem. Så han är väl hemma mellan halv sex och sex någon gång. Frågan är vad vi ska äta idag? Inte en aning..

Nu ska jag ta och göra lite mellanmål till Leo så kanske han kan sova en stund sen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0