19 Februari 2009

Idag vaknade Leo vid halv sju. Sovit nästan hela natten bara vaknat 1 gång =) Vid kvart i sju fick han lite gröt och en macka. Sen satte jag honom på golvet inne i duschen och sen duschade jag. Nu håller jag på att packa lite kläder vi ska ha med oss ikväll. Vi ska försöka köra vid klockan fem. Ska in till stan först och göra en synundersökning så att jag kan skicka n papprerna om körkortstillstånd. Sen blir det Grimslöv för att sätta ljus hos mormor som skulle fyllt år idag. Saknaden är stor!

Sen hem till mamma en snsbb runda och lämna allt för att sedan gå till Sabina en liten runda innan man går hem till mamma igen och snackar lite skit innan det blir sängen. Imorgon vid tio kör vi ner till ikea.. Ska bli kul med en road trp med Anno =)

Leo tog 2 steg till igår kväll =)

Hoppas ni får en bra dag.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0