18 Februari 2009

En natt med sömn =) Gud va skönt det va! Leo vaknade en gång vid tjugo över ett men då gav jag bara honom nappen så somnade han igen =) Känner sig verkligen utvilad.

Idag kanske Leos farmor kommer och fikar efter hon har varit hos tandläkaren. Annars händer det inte så mycket. Måste plocka undan lite här. Och dammsuga igen. Det är pärlsocker på hela mattan. Skulle även behöva damma överallt. Vi får väl se hur mycket jag får göra.

Imorgon åker jga till Vislanda och ska sova där. På fredag blir det IKEA sen lite vin på kvällen. Lördag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Ska i alla fall titta på melodifestivalen. Och på söndag ska jag , Fidde och Jimmy ut och fiska =) brrr kallt. Tur att man har en varm eld att sitta vid. Leo får va hos sin farmor tor jag. Dom kanske kan va med en liten stund. Men han har så lätt för att börja frysa så han kan ju inte va där så länge.

GRATTIS MAMMA PÅ DIN FÖDELSEDAG! HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va skönt att du fått sova :) Usch, fiska nu? Jag hade ju frusit ihjäl ju :P

2009-02-18 @ 08:53:12
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0