17 Februari 2009 - Tack!

Ja måste börja med att säga Tack till Wictoria som har fixat min design. Skit bra blev det!! Verkligen supernöjd.

Pratade med mamma nyss och vi fick jätte gärna sova hos henne på Torsdag =) Så det ska vi göra.

Fredrik håller på att laga mat. Potatis. fisk och vit sås. Kan nog bli gott =)

Det här blir också mitt sista inlägg för allmänheten sen blir det bara inlägg för dom som har mitt lösen. Är det någon jag missat så får ni bara skicka iväg en kommentar med er mail.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

den gröna färgen var jätte jobbigt att läsa med.

men man vänjer väl sig

2009-02-17 @ 17:42:08
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Wictoria -Sebastian mamma

Bara för din blogg är ful och äcklig Nicole.

2009-02-18 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0