17 Februari 2009 - Packa, klä på och gå

Just nu sitter jag och pratar med Sabina och Wictoria på msn. Så roliga är dom =) Saknar er! Måste se till att träffas snart!

Nu ska jag börja packa Leos väska sen ska jag klä på honom overall och alla andra kläder sen sätta honom i vagnen och gå en runda med hunden sen går vi till föräldrargruppen.

Ikväll ska vi sätta upp resten av tavlorna.. Ska bli skönt att få det på plats så det slipper stå i Leos rum. Fast det är så tomt där inne nu när hans säng är i vårat sovrum. Funderar på att sätta in lite andra saker där så kan jag sitta där och sy om kvällarna =) Ikväll måste även dammsugas.

Leo ska ju få lite sysslingar i år :) Fredriks kusin Jessica ska ha i Maj och min kusin Jessica ska ha i juni och sen ska min kusin Patrik och hans sambo Jessica ha i Juli. 3 stycken trodde vi. Men nej.. När Patrik och Jessica va på ultraljud så va det visst 2 =) Så dom ska ha tvillingar =) Så nu får Leo 4 sysslingar..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0