16 Februari 2009

Inatt har Leo varit jätte skrikig! Vet inte riktigt vad det är. Just nu ligger han jämte mig och pillar med snuttefilten och är gnällig. Mer tänder kanske? Ser ut som om dom där uppe är på väg.

Funderar på vad man ska göra hela veckan? På fredag kanske jag ska hitta på en sak. Men det behöver jag inte skriva här. Och funderar då på att sova i Vislanda. Så får Fredrik ta hand om Leo en hel natt! Ska även kolla vad Wictoria och Sabina ska göra på lördag! Kanske vill dom hitta på något? Saknar dom!

Idag blir det till att ta det lugnt. Jag ska snart äta frukost och sen slänga på en film. Sen när Leo vaknat (om han somnar) ska han få frukost och sen ska vi gå ut! Fick 873 kr tillbaka från E.on. Jag hade betalat in för mycket när jag bodde i Vislanda så då fick jag tillbaka det =) Skit skönt att få lite extra pengar =) Så hoppas utbetalningskortet kommer idag så jag kan gå till banken och hämta ut dom =)

Imorgon är det föräldrargrupp. Ska bli roligt att träffa dom igen!

Ska även åka in till stan någon dag. Måste göra en synundersökning så att jag kan skicka in körkortstillståndet. Så jag kan boka halkbana och hela skiten. För nu måste jag ha mitt körkort..

Nu somnade Leo så jag ska gå in och lägga honom i hans säng sen ska jag äta frukost. Fick ett hembakat valnötsbröd av Mia igår. Ska bli gott =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0