16 Februari 2009 - Trött

Usch vad jag känner mig trött!

Leo åt mellanmål för en timme sedan ungefär. En macka med leverpastej på och lite yoggi. Tyckte han a gott =) Vid två ska han få lite middag. Potatis, fisk och sås. Sen lite efterrätt på det. Tror det får bli lite yoggi. Jag åt precis lite potatis och purjolökssoppa till middag! Det va gott =)

Håller på att ta hem prison break säsongerna. Har sett ettan och halva tvåan men kommer inte ihåg så mycket. Så har jag lite att titta på =) Blir ju ett par avsnitt =)

Ikväll ska jag tvätta =( Ett måste för tvättkorgen är full. Ändå tvättade jag i torsdags men det blir snabbt tvätt med små barn. Sen vid 20:50 är det ju the secret life of the american teenager på tv400. Det är ju bara så bra! Ska även plocka undan lite här och dammsuga innan jag sätter mig och tittar på the secret life of the american teenager.

Nu är det dags för Leo att vila lite middag så vi ska gå ut en runda!


Varför kan du inte fatta att alla hatar dig? Du tror du är så duktig! Men gud va fel du har!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: erika

är du så mycket bättre då???sätta din unge i huset där din familj bor i vislanda,inte så fräscht i det huset har jag hört å SETT...städade ni där för ett årsen elr??

2009-02-16 @ 16:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0