13 Februari 2009

Ja inatt har varit lite jobbigt. Inte många timmars sömn. Skulle bara vilja sova men det vill inte Leo. Just nu är han jätte pigg =) Ska snart klä på honom och gå till affären och handla majs välling och majs gröt. Ska även köpa delikatessyoggi. Ringde ju till barnakuten igår. Och dom sa att jag skulle pröva ge han det. Och har han inte blivit bättre tills på Söndag skulle vi åka in med honom =( Min lilla älskling inte kul när dom har magsjuka.

Såg även att lilla Elvira fått det nu! Stackars henna. Det är skit svårt när dom är så små.

Idag är det fredagen den 13:e. Ingen otursdag för oss inte =) Från och med fredagen den 13:e Juni är detta vår turdag =) Leo föddes ju då. Så idag är min stora pojk hela 8 månader! Tiden går sjukt fort.

Fredrik skulle köra in till stan efter jobbet och fixa min alla hjärtans dag present =) Kan nästan lista ut vad det är. Jag skulle fått det i julklapp egentligen.

Ikväll bestämmde vi att vi skulle äta kina mat eller pizza. Ska bara sitta hemma och glo på film hela kvällen =)

Nu ska jag busa lite med min son innan vi går ut.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0