13 Februari 2009 - Eftermiddag

Nu kommer snart Fredrik hem =)

Leo sov först 2 timmar sen vaknade han och fick lite välling och vatten sen sov han i 3 timmar :O Tror inte han är riktigt frisk. När han vaknade kändes det som om han hade lite feber. Så han fick lite alvedon.

Jag har suttit och pratat med Wictoria (på msn) länge nu =) Hon är för rolig den tjejen.. Måste verkligen åka till henne så fort Leo är frisk. Hoopas jag kan ta mitt körkort snart med så kan jag köra till henne när jag vill :D

Fick reda på en sak innan med. Men det vill jag inte skriva ännu. Om 1-2 veckor kan jag kanske säga det.. Jag blev bara så glad :D Så nu är jag på skit bra humör igen. Kanske skulle baka något gott till ikväll?

Någon som vet något gott man kan baka till ikväll?

Nähe nu ska jag gå och läda min Hänt Bild och ta en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Ingela Genberg

Ja men 11 kilo på mig är mycket, har alltid haft svårt att gå upp i vikt så jag tycker det är jätte häftigt att jag gått upp så mkt.. :)

Men måste erkänna att det känns skönt att man inte ska behöva "banta" efteråt för att få tillbaka sin kropp. Det är väl nåt jag får tacka mammas gener för :P

Ha det bra och ta hand om familjen :)

2009-02-13 @ 18:46:37
URL: http://ingelaagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0