11 Februari 2009

Idag är Fredrik inne i stan och jobbar ihop med Patrik. Så idag kommer han inte hem på middagen,, Igår kräktes inte Leo på hela dagen =) Och har inte gjort det ännu heller =) Men han är fortfarande jätte dålig i magen.. Men kanske är det på väg bort nu? Hoppas i alla fall det. Så jag kan åka och umgås med Wictoria och Sabina =) Va ju längesen jag träffade dom nu. Har alltid roligt ihop med dom två =)

Idag vet jag inte vad vi ska göra? Ut och gå en lång runda. Fast det snöar ute =( Sen ska jag vika tvätten. Och så måste jag läsa min "vi föräldrar" tidning jag fick i måndags =) Har inte hunnit med det! Ikväll blir det till att ta det lugnt. Städa lite kanske! Ska även försöka hinna med att baka lite bröd hade jag tänkt mig!

Ringde fjollan innan! Men hon svarade inte! Så hon vet nog att jag är sur på henne nu. Men hon ska inte tro att hon kommer undan detta!

Idag måste jag ringa till Rottne gym. Skjuter upp det hela tiden!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0