11 Februari 2009 - Slö

Ja idag har varit en riktig slö dag.. Känner mig inte riktigt pigg =( Och gör ju inte saken bättre av att det har snöat hela dagen.

Jag har tittat på "ciao bella" den va inte så bra och så har jag precis titat på "darling" den va faktiskt bra!

Idag har jag även sökt jobb =) Ett företag inne i Växjö sökte 10 personer. Så jag sökte. Hoppas det går bra =) Vill verkligen inte gå hemma mer!

Fredrik kommer hem om 20-25 minuter. Sitter och funderar på vad vi ska äta ikväll? Pizza kanske?

På lördag är det alla hjärtans dag. Vet redan vad jag ska ge Fredrik. Vi ger ju inget stort. För så speciellt är inte alla hjärtans dag. Men något litet ska vi ge varandra. Så vi ska mysa en stund hemma. Sen åker vi till Vislanda till mamma för att titta på melodifestivalen =) På lördag är Kennys stora idol med, Måns =)

Nu ska jag gå in på Leos rum och titta vad han gör. Han kröp in där för en liten stund sedan!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0