10 Februari 2009

Leo är nog bättre. Han fick behålla vällingen han fick innan han somnade igår och han har fått behålla vällingen som han fick idag på morgonen. Sen har han även ätit lite gröt. Fredrik åkte till jobbet för en liten stund sedan. Han har typ inget att göra så han tog lite komp idag på morgonen. Så jag sov fram till åtta. Det va skönt!

Jag ska snart ta mig en macka. Sen ska jag titta på film. Ska titta på  "ha ett underbart liv" och "kid svensk". Kanske är bra =)

Jag försökte få Leo att visa Fredrik att han kan ta ett steg. för igår tog han ett steg tre gånger till =) Men nej det skulle han inte visa pappa. Han bara satte sig ner och kröp fram till Fredrik istället. Aja han får väl se det någon gång.

Wictoria vi måste leka en dag sen när vi alla blivit friska!

Nu är jag hungrig!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

den 25 april klockan 15.00 ska jag ha ME&I Party, har du lust o komma? Har du vänner med småbarn så ta gärna med dig dom oxå i så fall :)

2009-02-10 @ 08:33:25
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0