9 December 2009

Jaha idag va det uppstigning vid halv åtta. Leo har hållt på och böka halva natten igen! Är väl någon jobbig period han har just nu! Vi åt i alla fall frukost och klädde på oss. Vid fem i halv nio gick vi till bvc. Kom in direkt. Klädde av Leo allt och det gick så bra så! Satte han på vågen och han väger nu 13,700 kg. Sen kom det roliga att försöka få honom att stå stilla när Anna-Lena skulle mäta honom! Han är ca 87-88 cm nu =) Han börjar bi en stor kille. Och så frågade jag lite om svinsprutan. Och hon kunde ta den direkt på mig och Leo. Men sen gick det inte ta något vaccin för Leo va fortfarande pipig i lungorna. Läkarundersökningen gick i alla fall bra! Allt såg så bra ut!
Så nu sitter jag här och väntar på biverkningarna på sprutan! Ännu gör det bara lite ont precis där hon stack! Får väl se!

Om en timme ska jag tvätta lite. Sen vid halv två ska jag hämta Leo sen ska vi väl inte göra något speciellt i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0