3 December 2009

Igår hann jag inte riktigt med att sitta vid datorn! Dagen bara sprang iväg.
Mellan 07:00-11:00 igår så tvättade jag! Hade inte tvättat på över 1 vecka så det behövdes. Blev 5 fulla maskiner. När jag va färdig i tvättstugan vid 11:00 vek jag och plockade in all tvätt. Sen åt jag lite innan jag började plocka undan lite. Efter det va klockan 13:30 så va bara att hämta Leo på dagis. Sen hem och diska och fixa det sista. Helt plötsligt va klockan halv fyra så då va det bara till att börja med maten! Potatis, brun sås, köttbullar och kokta morötter och broccoli!
Kvällen gick till att titta på desperate housewifes och sen sängen vid lite i tio. Hade skit svårt för att somna igår. Och när jag väl somnat vaknade Leo och sen tog det en timme till innan jag kunde somna igen. Så somnade vid ett och steg upp vid kvart i sex idag på morgonen! Men men det får väl gå.

Om en timme ska jag lämna Leo på dagis. Under tiden han är på dagis ska jag duscha och packa ner lite saker vi måste ha med oss i eftermiddag. För Ann-Sofie kommer efter hon slutat jobba någongång och när vi hämtat Leo på dagis vid halv två så ska vi åka in till stan och möta Martina där och ta en fika =) Ska bli väldigt trevligt. Martina lär ju vara ganska stor nu för hon ska ju ha om ca 1 månad och Ann-Sofie om ca 4 månader =)
När jag ändå är inne i stan ska jag försöka hitta en jacka på stadiumoch måste även till babyproffsen för att försöka hitta några spärrar som skulle kunna passa till handtagen på våra fönster i vårat sovrum och Leos rum! Han ställer sig på en stol och sen öppnar han och jag vill ju inte att han ska trilla ut. Inte för att det är så högt men ändå!!

Nähe nu ska vi äta lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Mia

många som ska ha bebisar nu, det kryllar av gravida nu ju :)

2009-12-03 @ 10:50:16
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0