15 December 2009

Jaha kanske skulle skriva lite!

I fredags kom Ronny och vi åt tacos och lite senare kom Simon och Ann-Sofie. Satt och tittade lite på idol och sen tittade vi på lite robert gustafsson! Sen tittade vi på vem som vann idol! Mig gjorde det inget att Erik vann tyckte om både honom och Calle. Men tycker inte Calle klarade låten higher. Den gjorde Erik bättre. När alla åkt hem gick vi och la oss.

På lördagen va jag och Leo hemma hos mamma. På kvällen åkte vi hem och åt lite rester av tacosen och sen tittade på en film som jag inte såg hela för jag somnade i soffan vid nio =)

På söndagen vaknade vi vid lite i sju gick upp och dukade fram frukost. Satt i soffan och åt den och tittade på lucian!
Vid tio tiden åkte vi ut till ormesberga!

Igår städade jag här hemma under dagen. Men inte lätt när man har en liten buse som drar fram allt hela tiden =) Tog även bort ena sidan på spjälsängen och satte dit brädan. Så nu kan Leo ta sig upp och ner själv från sängen. Blev super bra och han älskade det =) Så idag på morgonen vid lite över fyra vaknade jag av att han stod på golvet jämte min sida på sängen med kudde och lejon och sa mamma. Sen vaknade han vid sex igen och ville stiga upp så Fredrik gick upp med honom. Han är i Rottne och jobbar nu idag så han väckte mig vid fem i sju och sa att han skulle åka =)
Vid halv nio lämnade jag Leo på dagis. Meningen va att jag skule bakat lussekatter nu men hade inte mjölk så det räckte så jag gör det ikväll.
Finns inte så mycket att göra här hemma heller. Jag städade allt igår. Plockade undan all skit som låg i tvhyllan. Och så dammade jag överallt och satte upp alla tomtar så nu är det bara granen som fattas men den får vänta tills på måndag! 

På lördag ska vi har vår julfest så sitter och planerar lite vad som behöver handlas (typ allt). Vi blir ändå några stycken. ca 12 st + Leo som ska vara med och äta sen kommer Mia och Crister och hämtar honom. 
Den 26/12 Ska vi dricka igen! Då ska vi till Nina i Vislanda och dricka lite hos henne innan vi går till ewas. Då ska mamma ha Leo =) Mamma har juinte haft honom innan men det kommer gå bra det vet jag =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0