Män som hatar kvinnor

Ja vi tittade ju på film igår det glömde jag helt bort innan. Vi tittade på (som rubriken säger) män som hatar kvinnor. Visst boken va nästan lite bättre men filmen va fan skit bra. Men åhh va jag blir arg ner jag tittar på sådana filmer. Finns det något hemskare än män som misshandlar kvinnor? Usch!

Men den va i alla fall bra. Till och med Fredrik tyckte det. Ikväll blir det att titta på låt den rätte komma in. Den ska visst inte vara lika bra om man lyssnar på vad alla säger. Det står ju att det är en skräck men alla säger att dte mer är en dram än skräck. Vi får väl se.

Har precis varit på biblioteket och lånat 3 böcker som ska läsas. Om en liten stund ska jag gå med Ozzy. Ska bara äta en lunch först som kommer bestå av caffè latte pulverdrink. mmmm va gott. Eller inte!!

Kommentarer
Postat av: Mia

meeen vad synd =/

hade inte suttit fel hehe =)

2009-08-27 @ 22:00:18
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Mia

Hmm.. Rottne är det ju inte långt till.. =)

2009-08-27 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0