4 Augusti 2009

Igår va vi inne på sjukhuset och det gick jätte bra. Leo lekte med farmor under tiden. Efter vi va klara där åkte vi vidare till Jenny (Leos faster), Andreas, Anna och Erik. Jenny och Anna hade bakat blåbärsmuffins med vit choklad i. Grymt goda. Åkte hem vid halv fyra Leo somnade i bilen och fortsatte sova när Mia la honom i sängen. Leo vaknade igen vid fem ungefär. Jag började med maten. kokt potatis, stekt fisk, grönsaker och sås. Väldigt gott. Haha tänka sig att jag kan säga att fisk är gott =) Jag börjar vänja mig =)
Vid halv åtta skulle Leo inhaler. Fredrik höll på i 40 minuter innan det gick. Leo somnade vid ungefär halv nio. Vi tittade på the hangover eller baksmällan som den heter på svenska. Va ganska bra faktiskt.
Kom i säng vid halv elva och släckte lampan vid kvart över elva.

Leo vaknade vid tio i sju idag. Han fick lite välling och en torr blöja. För snart 10 minuter sedan fick han sin första inhalation. Gick ganska bra faktiskt. Så nu ska han ha 2 till på raken så är det klart sen.

När jag ätit frukost så ska vi gå till lekplatsen. Leo vill så gärna det så det ska vi göra =)

Lite av veckans planer:

Idag: Inte så mycket busa med Leo hela dagen
Onsdag: Linnéa kommer kanske Jenny också
Torsdag: inte en aning
Fredag: Ska nog in till stan och träffa en gammal klasskompis Diana. Ska bli trevligt
Lördag: Ner till skåne och hämta bilen
Söndag: Inte en aning


Kom på att om exakt 1 vecka börjar Leo på dagis =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0