26 Augusti 2009

Nu har jag precis lämnat Leo på dagis. Idag blev han jätte ledsen när jag skulle gå =( Usch tycker inte om och lämna honom när han är ledsen. Jag vet att det går över fort men det känns ändå jobbigt.
Igår sökte jag 4 jobb och idag ska jag söka 3 till osm jag vet. Kanske hittar fler. Ska anmäla mig hos kommunen också så kanske man kan få hoppa in lite på dagis och ålderdomshem och lite så.
Usch vilket tråkigt väder det är idag! Jag tänkte jag skulle gå till biblioteket nu när Leo är på dagis men det kanjag ju glömma för måndag,onsdag och fredag öppnar dom vid 14 och då har jag redan hämtat Leo. Kanske jag går dit ändå eller om jag gör det imorgon då dom öppnar 9. Vi får se.

Usch vad jag tänker på dig Sara! Kan fortfarande inte fatta vad som hänt. Läste om det i tidningen idag! Usch! Fattar fortfarande inte att du är borta. Att jag aldrig mer kommer få prata med dig, skratta ihop med dig. Du va alltid så trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0