21 Augusti 2009

Idag vaknade Leo vis sex typ. Han steg upp med Fredrik och sen steg jag upp vid tjugo i sju. Leo somnade iegn vid åtta och det gjorde även jag =) Vi sov till klockan kvart i tio. Då steg vi upp och åt lite frukost. Sen va vi ute en syund och så har vi varit inne och busat. Leo har hittat en ny favorit att lyssna på. Bob Sinclar. Han dansar som en tok så fort man sätter på någon av Bobs låtar =) Vid halv ett åt vi lite lunch och vid ett lämnade jag honom på dagis. Idag va första gången han inte ville att jag skulle gå. Han skrek jätte mycket när jag gick. Men när jag hämtade honom vid tre så sa dom att han slutade efter bara en liten stund efter jag gått. Skönt att veta att han lugnar sig fort i alla fall. När vi kom hem ka jag honom direkt. Han somnade nästan innan jag la honom i sängen =) Men ska snart väcka honom så han inte sover för länge för då somnar han aldrig.

Ikväll ska ju Fredrik med sina kompisar till moheda och jag och Leo skulle varit i Vislanda men det blev ändrat =) Leo ska vara hos sin farmor & farfar och sova där. Dom tyckte att även jag förtjänade att vara med mina kompisar en kväll utan Leo. Så jag åker till Vislanda så fort Fredirk kommer hem. Ska äta lite hos mamma och göra mig klar. Sen ska jag va med Ann-Sofie och Janni vi ska också till moheda men vi ska inte dricka i alla fall inte jag och Ann- Sofie.

Åhh jag har en sådan STOR hemlighet igen som jag bara vill berätta men som jag inte får ännu. Men jag lovar att så fort jag kan berätta det så ska jag!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0