18 Augusti 2009

Idag vaknade Leo vid tjugo i sju. Fredrik gjorde en flaska välling till honom som han åt jämte mig i sängen. Sen låg vi och myste en liten stund sen steg vi upp och fixade lite frukost till mig. Och som vanligt ska ju även Leo ha en macka =) Och det är klart han får. Efter det lekte vi en stund. Vid halv nio klädde vi på oss. Vid 2 minuter i nio gick vi till dagis. Va där en liten stund men gick hem vid kvart i tio. Hann gå ut och gå me hunden, plockan undan och dammsuga innan klaockan blev 2 minuter i 11 och jag va tvungen och gå och hämta honom. Hade gått hur bra som helst idga också =) Han är så dukitg min lillfis.
När jag hämtat honom tog vi vagnen och gick bort till affären. Hämtade mitt paket som låg där. Så nu har jag fått hem 402 bilder som ska sättas in i fotoalbumen. Eller ja 401 ska sättas in 1 kort ska vi ha att sätta på Leos plats på dagis =)
När vi kom hem åt vi lite och sedan la jag Leo. Han somnade vid tolv och sover fortfarande =) Dagis tar på krafterna =)

Glömt att berätta att Leo ha fått en tand till nu =) Så nu har han nio. Han har även lärt sig vad kossan säger. Frågar man honom vad säger kossan så svarar han med att säga muuu =) Så söt är han =)

Så nu har jag lite och fixa med.

Ikväll ska ju Fredrik iväg på speedway han komme rhem ganska så sent. Men som tur är skulle min kära kusin Ann-Sofie komma och hålla mig sällskap ikväll =) Så blir film och massa gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0