11 Augusti 2009

Igår tvättade jag hela kvällen. Ronny kom vid halv fem tiden och Fredrik en liten stund efter honom. Fredrik lagade sin goda köttgryta med ris till. Sen blev det efterrätt och film. Kom i säng vid lite i elva och släckte lampan vid kvart i tolv. Vaknade vid halv fyra av att jag va helt täppt i näsan. Sprnag runt som en dåre och letade efter nässpray men hittade inget. Kom då på att det låg i bilen så va bara på med kläder och springa ut till den. Somnade väl igen vid halv fem.

Leo väckte Fredrik idag vid tio i sju så han försov sig lite idag.. Men men sådant händer ju.
Leo och jag ahr hunnit äta frukost och duscha och har fixat oss lite. Om 20 minuter klär vi på ytterkläderna och går över gatan till dagis =)

Oj det är nu jag börjar förstå hur stor min lillfis börjar bli..

Ikväll händer inget speciellt. Och inte under dagen heller om det ska vara sådant skit väder som det är nu. Blir det finare till eftermiddagen så är vi väl ute en runda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0