11 Augusti 2009 - Dagis

Leos första dag på dagis gick jätte bra. Han gick inte till mig en enda gång. Han bara sprnag med dom andra barnen. Lite stolt över honom faktiskt. Vid tjugo över tio va det dags att gå hem igen. Då blev Leo så arg och han bara skrek och tårarna rann. Han ville ju inte hem =)
Imorgon ska vi va där mellan 09:00-11:00. Får inte glömma att ta med mig gummistövlar och regnkläder. Fast skulle jag glömma det så springer jag bara över gatan och hem och hämtar det =)

Nu när vi kom hem så la jag Leo i sängen och han somnade direkt. Jag ska börja förbereda maten så den är klar tills han vaknar. Här regnar det =( Det är så tråkigt. Men men. Tar väl på Leo regnkläderna och går ut med honom på baksidan så han får springa av sig lite.

Idag är det tisdag och det betyder att det blir en lång rask promenad ikväll. Igår va det ju mtv pilates i 40 minuter+promenad =) Duktig är jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0