Bjudna

Ja det blir en hel del som blir bjudna till Leos 1 års kalas  =)

Min sida:

Mamma, Peter, Sanna, Kenny & Cilla
Morfar
Kent, Ulrika, Linus & Felicia
Patrik & Jessica
Ann-Sofie
Jesper & Becka
Kalle
Jocke, Nadja & Jossan
Jessica, Joel & Jennifer
Yvonne, Johan, Nina, Madde, Clara & Pontus
Pappa, Pillan, Marcus & Emelie
Farfar
Nisse
Birgit & Göte
Bosse, Anna, Rasmus & Johanna

Fredriks sida:

Mia & Crister
Jenny, Andreas, Anna & Erik
Sara, Oskar & Adam
Sonja

Kompisar:

Wictoria, Pontus & Sebastian
Sabina & Elvira
Ronny
Stenemo
Simon & Janni
Robban & Maja
Frida

Så 63 stycken =)

Men min pappa och dom kommer inte att komma, men jag ska bjuda dom i alla fall. Sen tror jag inte Jessica, Joel & Jennifer heller kommer med tanke på att dom ska ha barn precis då och likaså Patrik & Jessica. Men blir ganska många i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0