Bilder

Ja nu har jag fixat lite bilder på mina tatueringar =)

Den första gjorde i September 2006 sitter på sidan av min vänstra handled:




Den andra gjordes våren 2007 sitter nere vid min högra fot:




Den senaste gjordes i måndags (6/4-09) sitter nere vid min vänstra fot:




Tog en liten paus från städandet =) Men ska nu sätta fart igen. Pratade med min syster en bra stund i telefon också. Saknar henne redan även fast hon va här i måndags.

Nu ska jag sätta fart så det blir påsk fint här hemma =)


Bjuder på en bild från den 1/4 Fredrik och Leo precis badat:



Kommentarer
Postat av: Syrran

Aew saknar dig med gumman <3



Längtar tills imon <3

Älskar dig! <3

2009-04-09 @ 10:57:58
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/
Postat av: alexandra

riktigt fina tatueringar tina :)

det "m"et längst upp. står den för något?

och den med "leo" var riktigt fin! ha det så bra!

2009-04-09 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0