9 April 2009

God morgon gott folk =)

Usch vad jag är trött idag. Jag och Fredrik tittade på en film som gick på tv 6 igår "flight of the phoenix" helt okej faktiskt. Men den slutade vid 23:10 och innan jag kunde gå och lägga mig så va jag ju tvungen att diska Leos välling flaska, gå på toa och borsta tänderna så klockan va nog runt halv tolv. Och så va jag inte ett piss trött så jag låg nog och läste i tjugo minuter. Så det lev set för mig igår. Men men.

Leo ville stiga upp vid halv sju så det fick man ju så snällt göra. Men jag gör allt för min son =) Nu har han precis ätit frukost och nu ska jag snart ta och byta blöja på honom igen och klä på honom lite kläder. Idag ska jag ha en riktig städdag. Om jag får för Leo vill säga. Ska torka ur alla skåp och lite så. En riktig  storstädning. Ikväll skulle vi tvättat men blir ändrade planer. Igår kväll fick vi reda på något jätte tråkigt. Leos gudfar Ronny det vill säga en av våra bästa kompisar ligger på sjukhus =( Så vi ska åka in till honom ikväll. Stackarn tycker verkligen synd om honom. Han ska ligga där hela helgen! Han fyllde år i tisdags så vi får väl hitta på något fint och ge honom.

Leo är så gullig han förösker ställa sig upp utan stöd när ahn sitter på golvet. Först ser han ut som en liten apa sen som en vinglig kalv eller något =) Igår började han säga sitt andra ord. "Dä pappa" så pekar han på Fredrik. Så söt =) Igår va vi i Ormersberga en runda. Jag åkte dit för att jag skulle plocka lite påskris. Men vad tror ni jag gör? Jo åker hem utan påskris =) Haha. Typiskt mig helt förvirrad.

Lycka till idag Wictoria. Kanske kan ses imorgon en stund om du är hemma?

Ja imorgon bär det av till Vislanda. Ska till min kära mamma och lite av släkten. Ska bli roligt. Vet inte om jag hinner med att umgås med vänner imorgon men annars gör jag det på söndag och då ska jag sova i Vislanda till måndag! Så då ska jag nog umgås lite med Linda och hennes små söta charmtroll Ebba och Matilda =)

Nu ska jag ta min son och klä på honom =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vänta du snart gå han :) o då har du inte en lugn stund :D



PÅ söndag passa mig alldeles utmärkt om du inte hinner i morgon :)

2009-04-09 @ 08:56:08
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0