9 April 2009 - Duktig

Ja nu har jag varit riktigt duktig. Köket är riktigt rent nu. Torkade ur alla skåp, kylen och drog fram spisen tprkade rent runt hela spisen och på golvet. Torkade alla skåpsluckor och putsade fönstret i köket. Sen är allt dammat och klart i tv rummet och sovrummet. Bara Toan kvar att städa. Men det gör jag inte idag! Nu måste jag och Leo in i en dusch. Fredrik kommer snart hem och då måste jag nästan vara klar för att åka in till sjukhuset! Måste förbi en affär först och handla välling till Leo. Måste även packa lite väskor. Vi ska nog sova hos mamma ikväll. Jag har inte bestämt mig ännu. Beror på när vi åker från sjukhuset. Aja vi får se. Men någor mer bloggande blir det nog inte idag. Så ha en bra kväll. Det ska jag försöka ha även om jag ska sitta på sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0