8 April 2009 - Duktig =)

Ja nu har jag varit duktig =) Har diskat, plockat undan, dammsugit, vikt tvätten och plockat ihop lite smuts tvätt. Nu ska jag ta och byta sängkläder i både våran och Leos säng. Pratade även med Fredrik för en liten stund sedan. Vi sa att vi skulle äta mos och korv idag så jag tog upp lite korv från frysen nyss. Har ju inte tid att stå och laga mat om vi ska åka ut till Ormersberga. Sen skrattade vi åt DIG! Ja just DIG! Du tycker ju det är så fantastiskt roligt att va här inne och läsa. Ändå säger du att du inte bryr dig! Sluta läs då om du inte bryr dig. Va som Fredrik sa jag har väl något som hon saknar!

Måste åka till Vislanda över påsk kom jag på. Min kära släkt från Stockholm kommer ju ner.

Usch jag måste försöka hinna med att putsa mina fönster om det blir finare väder. Ska även plantera om mina blommor och plantera blommor ute på balkongen så det blir lite fint. Ska även köpa lite utemöbler att ha där ute. Måste köpa ett stort partytält också. Som vi kan va i om det börjar regna när vi ska fira Leos 1 års dag. Har ju redan börjat planera den. Är bara 2 månader kvar. Ska skicka ut inbjudan om 1 månad. Tänker inte göra det 1 vecka innan. Alla ska få tid på sig att bestämma sig. Om alla kommer blir vi runt 60 pers! Vet inte vad jag ska bjuda på. Känner inte för att köpa smörgåstårta denna gången. Det bjöd vi ju på till dopet. Någon som har förslag på något lätt och billigt till så många? Vi ska beställa tårtan. Ska bli med foto på Leo =) Får väl beställa ett par stycken. Men ska be Lollo göra dom hon jobbar ju på hennings. Hon är duktig! Hoppas verkligen det är fint väder då. Så alla barnen kan springa helt fritt ute. Jag vet inte vad vi ska ge till Leo när han fyller år. Funderar på att köpa vagnen. Och sen några leksaker och kläder. Han kommer ju ändå inte ihåg sin 1 års dag så mycket. Och leksaker och kläder lär han nog få av alla andra så det räcker till och blir över =) Ja det får nog bli vagnen.

Nähe nu ska jag börja göra lite lunch till mig och Leo. Leo ska få fisk, potatis och sås. Och jag ska äta en sallad.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0