7 April 2009

Igår va jag och gjorde tatueringen. Blev riktigt snyggt =) Jätte nöjd är jag. Kostade 500. Nästa vecka ska jag dit igen och fylla i min andra tatuering jag har på foten. Skulle kosta ca 800 sa han. Ska vara där den 15/4 klockan 17:00. Ska fråga honom om han kanske kan fylla i den på handleden på samma gång. Så kort kommer efter att alla läkt. Så om typ 2 veckor. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =)

Om en timme ska jag ta bussen in till stan och träffa Wictoria =) Nu vid 09:00 ska jag ringa till Karö center AB och boka våran stuga till i sommar =) Gud va jag längtar nu!
Ringde och pratade med barnomsorgen igår. Allt är som det ska. Dom har bara bytt namn och slagit ihop det dagiset som Leo ska gå på. Men han står i kö och någonstans ska han få plats sa hon. Jätte trevlig va hon!

Nu har jag inte tid att sitta här mer. Ska packa Leos väska och sen ska vi klä på oss.

Ha det bra i solen!

Kommentarer
Postat av: Wictoria- Sebastians mamma

Oh så kul vi hade! :)

Puss o kram på er!

2009-04-07 @ 17:46:15
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0