6 April 2009

Åhh jag är så arg just nu. Den där äckliga jävla Nicole Svensson i Vislanda. Finns nog fan ingen värre människa än henne.

Så nu måste jag ta och fråga mina trogna bloggläsare en sak.
Nicole lämnade sin son utan barnvakt och ingenting i lägenheten för att gå ner till en fest hos grannen hon va där i några timmar och tittade till sin son 1-2 gånger i timmen. Är det normalt?

Jag hade Leo med mig på racet i lördags han satt och sov i bilen. Bilen va låst och vi hade barnvakt i bilen och jag stod 5 meter från bilen. Är inte det skillnad mot nicole som lämnade sin son helt själv?

Hon ska vara glad om hon har några vänner kvar om 6 månader. Just nu tror hon att hon har jätte många vänner. Men tyvärr ditt lilla äckliga helvete alla dina "kompisar" snackar skit om dig!!! Men du fattar inte det för du är så jävla blåst! Nicole håll ögonen öppna. Du går inte säkert någonstans!


Att jag ens låter en sådan liten subba som varken kan stava eller prata reta upp mig! Men hon har fan något fel i huvudet. Tror fan hon har någon skada. Lite lätt efterbliven är hon ju i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo visst är det skillnad, du hade ju barnvakten med dig så du hörde ju om han vaknade :) Hoppas allt är bra med er, hör av dig när du kommer till vislanda nästa gång så kan vi kanske hitta på nåt?

2009-04-06 @ 11:52:04
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha. Är hon normal eller? Ganska stor skillnad på att lämna sin unge helt själv i lägenheten i några timmar och bara titta till 1-2 gånger i timmen. Du hade ju bilen låst, barnvakt i bilen och stod typ 10 meter från bilen. Jävligt stor skillnad.



Såg dig på racet i lördags :)

2009-04-07 @ 08:45:13
Postat av: Josefine

Klart som fan att det är stor skillnad. Skit i henne Tina. Små fjortisar som henne har ju inget liv så dom måste hålla på med andras.



Du är mycket bättre som mamma och mycket mognare än henne!



Kram

2009-04-07 @ 17:44:48
Postat av: Malin

Gud så patetisk Nicole är. Hon har inte funderat på att tänka innan hon öppnar munnen?

2009-04-08 @ 06:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0