5 April 2009

Igår va vi i alvesta på race. Helt okej. Synd bara att det som vanligt är en massa fulla fjortisar där. Usch stör mig verkligen på dom. Springa runt och gapa och skrika och tycka dom är så häftiga. Fy fan va jag, Sanna & Maja skrattade åt dom =) Efter en stund i alvesta blev det att dra in till stan. Där träffade vi Simon =) Va ju länge sedan man såg honom! Va där till tolv och sen blev det att åak hem och sova.

Idag fick jag sova till klockan tio =) Jätte skönt. Men sov för mycket så jag va skit trött för det istället. Aldrig är man nöjd =) Jimmy kom vid halv elva. Tittade på formel 1 som blev avbrutet. Vid lite över ett åkte vi in till stan för att träffa mamma, Peter, Sanna, Kenny och Cilla på Leos lekland. Va riktigt roligt där =) Tror jag hade roligare än ungarna =) Men fy va jobbigt det blev efter ett tag. Leo satt mest i den lilla avdelningen bland bollarna =) Han tycker ju inte om höjder så mycket så han tyckte inte det va roligt att åka dom stora rutschkanorna. Men Kenny & Cilla tyckte det va roligt! Synd bara att det va massa typ 14 åringar där som inte tog hänsyn till dom små. Bara tryckte sig förbi stackars lilla Cilla. Jävla puckon. Men då fick dom allt höra..

Just nu sitter jag & Sanna och väntar på att klockan ska bli 22:20 så vi kan skölja hennes hår. Vi håller på att göra slingor. Sen blir det sängen för min del. Vid 11:30 imorgon kommer Mia och hämtar Leo sen ska jag och Sanna in till stan. Jag ska ju tatuera mig =) Oj nu kom jag på att jag lovade någon för ett tag sedan att jag skulle lägga upp bilder på mina tatueringar. Men det har jag glömt =) Men får väl göra det någon dag när den nya har läkt.

Nu ska jag snacka lite skit med min syster =)=)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0