30 April 2009

Jaha nu har jag packat allt som ska med till Vislanda. Lite får Fredrik ta när han kör till Vislanda ikväll. Jag och Leo tar 8.50 bussen från Rottne till Växjö. Sen ska vi springa upp till Maxi snabbt som tusan. Sen ska jag ta 10.20 bussen från maxi till Vislanda.

Ikväll ska vi till Simon =) Mamma ska köra dit oss för Fredrik ville dricka lite ikväll. Och så hämtar hon oss senare och vi ska sova i Vislanda.

När jag kommer till Vislanda ska jag först gå till vårdcentralen och lämna tillbaka gymkortet. Då får jag 100 kronor =) Sen ska jag nog gå bort till mammas jobb en runda sen vet jag inte vad jag ska göra tills hon jobbat färdigt.

Uppdaterar kanske senare eller så blir det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0