29 April 2009

Igår va vi ute det mesta av dagen =) Leo älskar det! Va på apoteket och köpte solkräm. Måste ju skydda min lille prins från solen. Vi va även hos Jimmy en runda igår och tittade hur det går för honom. Han renoverar hela huset och nu börjar det bli färdigt =) Blir nog riktigt fint när det är färdigt. Sen va vi i Ormesberga en runda jag sprang en runda =) Duktig jag är. Det ska jag göra ikväll också. Men det känns i kroppen! När vi kom hem igår ritade vi en skiss på huset vi vill bygga. Så Fredrik ska lämna in allt sen så vi kan få ett kostnadsförslag! Fredrik kommer ju göra det mesta själv med hjälp av vänner så det blir inte lika dyrt som om byggare skulle göra det !

Idag skulle vi gått till musiken vid kvart över nio men det blev inte så. Leo sov till lite över sju idag så då ville han sova vid nio igen så vi får ta det en annan gång. Det är en dum tid. Det tyckte Linnéa med för Lova brukar också sova då. Men men. Vi ska ju i alla fall gå till caféboden vid ett och fika med alla mammor =) Ska bli roligt. Alla barnen växer ju enormt mycket på dom två veckor man inte ses..

Så fort Leo vaknat ska vi gå ut en runda i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0