28 April 2009

Igår tvättade jag. Ronny va också här. Vi åt lite glass och tittade på en film. Maten vi gjorde igår (potatis, panerad lax, kall sås och wok grönsaker) blev jätte gott =) Vi va inte trötta igår vid tio efter vi tvättat klart så vi satt och tittade på ballar av stål. Så kom i säng vid elva ungefär.

Idag vakande jag vid halv sju och hade skit ont i mitt högra öra. Och det har jag fortfarande. Leo hae vaknat vid sex. Vi gick och la oss igen vid sju och Leo somnade och sov till kvart över nio så han sov i 2 timmar =)
Idag vet jag inte vad vi ska göra! Vi ska i alla fall börja med att äta frukost sen duscha. Sen får vi se vad vi hittar på. Skulle behöva åka in till stan och hitta ett par överdragsbyxor till Leo men ha ingen lust till det idag.
Imorgon blir det först sångstund vid halv tio och sen vid ett ska vi i föräldrargruppen träffas på caféboden och äta lunch =) Sen å torsdag ska jag ta busen till mamma och dom. Halva släkten kommer ju ner nu också =) Måste ringa och fråga mamma om vi får sova där på torsdag. Även Fredrik. Vi är bjudna till Simon på grillfest på torsdag och Fredrik ville ta några öl men då måste vi ju ha skjuts hem. Men då kom vi på att vi kanske kunde sova hos mamma så kan on hämta oss hos Simon och köra oss till Vislanda.

Ikväll ska Fredrik och Leo till Jimmy. Vet inte om jag ska följa med eller om jag ska vara hemma och städa lite. Fast jag följer nog med för jag tycker fan att Fredrik kan hjälpa till och storstäda!

Nu är det frukost =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0