23 April 2009

Igår va en riktigt trevlig dag =) Sprang inne i stan och försökte hitta ett par tunna vantar till Leo men det är helt omöjligt! Finns inga! Sprang in på Kappahl och där träffar jag på Maj-Sofie. Skit längesedan jag träffade henne. Vi blev bjudna till dom nästa helg(även du Sanna) men vet inte om jag är redo för det. Min pappa ska nämligen vara där. Men tycker han kan ta kontakt. Maj-Sofie och Arne ska inte behöva para ihop oss. Vill han inte träffa oss så är det ju upp till honom! Vi pratade en liten stund sen råkade jag titta på klockan.. Halv ett! Jag skulle va hos Mette klockan ett och jag hade inte hittat någon födelsedagspresent ännu!!! Stressade runt på stan och hittade till slut ett halsband! Gick till Mette och va där precis klockan ett =) Frida va även där det va roligt för har inte träffat henne på riktigt länge. Måste säga grattis till henne =) Sen gick vi ner på stan gick en runda och Mette gjorde sitt första inköp på systemet. Sen blev det pastabaren och åt lite sen vidare hem till Mette igen Fredrik kom och hämtade oss vid fem typ. Då åkte vi ut till Ormesberga och va där till sju typ. När vi kom hem tog jag på mig träningskläderna och joggade en runda. Nu jävlar ska jag sätta fart med träningen =) Blev sängen vid tio över nio men kunde inte sova för jag fick sådan huvudvärk igen. Måste gå och kolla upp det. Lovade ju mamma och jocke det! Så bäst jag gör det =)

Leo vaknade vid kvart i sju efter att ha sovit i sin säng hela natten. Fast sängen står fortfarande inne hos oss och det får den göra ett tag nu! Vi åt lite frukost och sen hamnade jag här och Leo han sitter på golvet och läser en bok =) Idag ska jag vika lite tvätt och diska. Sen blir det nog till att vara ute mest hela dagen =) Så fint väder. Synd bara att min lilla Ozzy inte kan vara med. Han får bara vara ute snabba runder han går bara på tre ben. Vänster bakben stödjer han inte alls på nu =( Men Fredrik skulle kontakta djursjukhuset idag!

46 dagar kvar tills jag & Fredrik varit tillsammans i 2 år
51 dagar kvar tills Leo blir 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0