20 April 2009

Va ett tag sedan jag skrev nu men har inte haft tid!

I fredags kom Ronny vid ett. Vi satt och tittade på film och drack kaffe. Fredrik kom vid halv fem då lagade han mat och jag putsade fönster och städade. Sen körde vi upp till Norraby och tvättade bilarna. Vi flyttade Leos stol och satte den bak igen. Det går bra nu. Innan bara skrek han men det gör han inte nu! Sen blev det stan till garaget och sen vidare till Åryd för att titta på race. Men det blev inget för poliserna va där. Men stod och pratade med en massa folk. Peter och Sanna va också där!

I lördags va vi i Ormesberga. Anna och Adam va där så jag lekte lektant =) Dom är för söta! Sanna kom vid fyra tiden. Vi åkte hem till Rottne vid sex någon gång. Åt en sallad och sen började vi göra oss klara för att åka in till garaget i stan. Sen blev det race på växjöflygplats. Men det va så satans kallt så det blev inte så mycket pratande med folk. Sen hem och sova.

I söndags (igår) så vaknade Leo vid sju. Jag steg upp då så fredrik skulle få lite sovmorgon. Han åt frukost sen lekte han en massa. Vid kvart över åtta gick vi in och väckte Fredrik. Jimmy kom vid tjugo i nio eller nåt. Då vaknade även Sanna =) Åt lite frukost och tittade på Formel1. Jag gick in och la mig vid kvart över tio va så trött så jag sov i lite mer än en timme. När jag vaknade hade Jimmy åkt. Vi packade Leos saker och så satte vi oss i bilen mot Grimslöv. Där va min mamma och dom när vi kom. Hoppade studsmatta och hade det väldigt trevligt hela dagen. Jag och fredrik lagade mat. Vi grillade vildsvin och så hade vi pommes och sås till det. Fredrik grillade även korv till barnen. Åkte vid tjugo i sju ungefär. Hem till mamma och tittade på gossip girl och wipeout sen körde vi hem. Blev sängen direkt när vi kom hem.

Leo vaknade vid halv sju idag och tur va det för Fredrik låg fortfarande och sov. Leo åt frukost och nu är han trött igen så ska snart söva honom. Idag ska vi gå en runda sen blir det till att diska och tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0