15 April 2009

Idag vaknade Leo vid klockan sju. Då steg vi upp och åt frukost. Och nu hamnade jag här. Leo sitter på golvet och leker ska snart sätta på en film till honom och jag ska diska. Idag har Leos tredje tand tittat fram. Hon på bvc fick titta honom i munnen igår och då såg hon att det är 8 tänder på väg!! Inte konstigt att han är lite grinig. Men nu är det bara sju kvar =)

Idag så har vi inget planerat. Ska gå en runda sen. Fredrik och Leo ska åka ut till Ormesberga i eftermiddag. Jag ska va hemma och tvätta. Fy vad tvätt vi har. Vi brukar aldrig ha så här mycket. Jag hatar att ha så här mycket. Men blev ju inte att jag tvättade i torsdags för då va vi inte hemma.. Och i måndags va vi inte heller hemma. Så ikväll ska jag tvätta. Har inte tvättat på 9 dagar!!! Fy.. Igår kväll va jag duktig och städade och plockade undan. Så idag ska jag damma av lite. Måste även putsa klart resten av fönstrena.

Nu ska jag busa med min son en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket, har bara inte förstått det ännu, trodde typ 1-2 kilo :D men shit va glad jag är o är ännu mer motiverad nu :D

2009-04-15 @ 09:57:59
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja kanske är hon på väg. Har riktigt hemsk mensvärk faktiskt. Men känner inget i ryggen eller så. O lite lugnare med sammandragningarna idag...men vi håller tummarna :)

2009-04-15 @ 15:42:14
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja vi är u alla väldigt olika. Mensverken har jag haft sen i går eftermiddag så i dryga 24timmar så verkar itne vara tecken på att det är på g tyvärr. Ska till BM i morgon så får vi väl se om hon är ordentligt fixerad hoppas

2009-04-15 @ 16:47:07
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0