1 April 2009 - Helt slut

Ja jag är helt slut nu. Vid kvart över nio gick vi bort till sångstunden. Linnéa kunde tyvärr inte följa med för Lova hade fått feber. Men det va trevligt ändå. Nästa vecka är det inget för då har dom påsklov. Vi va hemma vid tjugo i tolv och Leo somnade direkt. Vid tio i ett väckte jag honom. Klädde på honom jacka och mössa och satte honom i vagnen. Jenny väntade utanför. Sen gick vi ner till caféboden. Väldigt trevligt. Efter det va sluta ville Anna gå en runda så jag, Anna, Jenny och Sara gick en runda. Och barnen såklart =) Jenny och Sara gick inte så långt. Men jag och Anna gick en rejäl runda. Ska gå den ikväll med hunden också! Efter det gick jag till apoteket och sen till affären. Och nu är vi hemma. Leo ligger i vagnen på balkongen och sover. Han har sovit i 1½ timme. Kanske han är pigg och glad sen =)

Ska snart börja fixa med maten. Ikväll blir det panerad fisk, potatis och sås. Lite grönsaker också =)

Imorgon ska jag på ett möte vid halv sju på kvällen. Tror i alla fall jag ska dit. Ni får veta mer om det mötet senare =) Bara jag och Fredrik som vet vad det är =) Innan det mötet måste jag hinna till Lindex, hm eller Kappahl. Måste hitta en tunnare mössa till Leo. Hans är för varm!

Nu skriker magen efter mat så nu ska jag börja med den.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag vill veta :D



<3<3<3

2009-04-01 @ 18:40:11
URL: http://frammyratillelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0