8 September 2008

Igår åt vi lite tacos och tittade på film :) Gott att äta nåt annat än smörgåstårta.

Idag ska jag tvätta :( Och ikväll blir det mys med mina älsklingar. Jag och Fredrik har varit tillsammans i 15 månader idag.

Här kommer listan på vad Leo fick i doppresent:
- Grön kortärmad skjorta, Jeans med skärp, gröna strumpor med snobben på och en basker av Kalle
- Gröna manchester byxor, randig tröja och två pat syrumpor av Jessica, Joel och Jennifer
- Boken "Leo vill ha mat" av Kalle, Jessica, Joel och Jennifer
- Ram+Lera Man gör hand och fotavtryck i leran och sätter i ramen med ett foto av Patrik och Jessica
- 1000 kr på en fond och en broderad tavla med namn, vikt, längd och födelsedatum av Mia och Christer
- Doptavla av mamma, Peter, Sanna, Kenny och Cilla
- Leksak spelande tv av Kenny och Cilla
- En elefantfotoram av Sanna
- Traktorsparbössa i tenn med två tior i av Ronny
- Racerbilsparbössa i tenn av Bosse, Anna, Rasmus och Johanna
- Bilsparbössa i tenn av Ann-Sofie och Tobbe
- Namnskylt till vagnen av Jenny, Andreas, Anna och Erik
- 500 kr på en fond och 500 kr på en annan fond av morfar(min morfar)
- 500 kr av farfar(min farfar) och Gerd
- 400 kr av Birgit och Göte
- Speldosa i tenn av Kent, Ulrika, Jesper, Linus och Felicia
- Fotoalbum i tenn i den kan man skriva lite om Leo och sätta i kort av Sonja
- Bilsparbössa i tenn av Yvonne, Johan, Nina, Madde, Clara och Pontus
- En fond av Nisse(Vet inte hur mycket han sätter in på den. Men brukar vara 500 kr)
- Fotoalbum i tenn i den kan man skriva lite om Leo och sätta kort i. Nallesparbössa i tenn av Dennis, Tess och Milla
Sen får han en sak av Sara, Oskar och Adam lite senare. Den va inte klar sa hon :)

På lördag bli Leo 3 månader.. Tiden går skit fort..

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0